Työpaikka ja koulutus

Ammattiosasto järjestää koulutuksia, sekä tapaamisia osaston jäsenille, sekä luottamushenkilöille.
Koulutuksista, sekä tapaamisista tulee osastomme jäsenen sähköpostiin ennakkoinfo, sekä ilmoittautumisohjeet.
Muistathan tarvittaessa päivittää PAM jäsenrekisterissä olevat yhteystietosi!

Työpaikka- ja koulutusosastoa vetää Timi yhdessä Katjan kanssa.Timi järjestää erilaisia koulutuksia luottamustehtävissä oleville osastomme jäsenille muutaman kerran vuodessa. Katjalta voit tilata kulttuurisetelit alla olevin ohjein!

Jaosto tarjoaa

Jaostolla on mahtava jäsenetu Smartum-kulttuuriseteleihin!

Smartum-kulttuurisetelit, tilaa 10 tai 20 kappaletta Smartum-kulttuuriseteleitä puoleen hintaan!
Kulttuurisetelit myydään henkilökohtaisesti 10kpl:n nipuissa hintaan 25€/10kpl Smartum-kulttuuriseteleitä, yksi seteli on 5€ arvoinen.
Seteleitä voivat ostaa osastomme PAM jäsenmaksun maksava jäsen, enintään 20kpl Smartum-kulttuuriseteleitä/ jäsen/ vuosi.
(etu ei koske eläkeläisiä, eikä opiskelijoita)

Tilaa setelit sähköpostilla pam062.kulttuurisetelit@gmail.com.
Sähköpostissa tulee olla seuraavat tiedot:

• nimi
  • jäsennumero
  • postitusosoite

Toimitamme setelit kotiisi maksusuorituksen saatuamme.
Käytäthän maksaessasi aina saamaasi viitenumeroa.
Mikäli tilaaja on eri kuin maksusuorituksen tekijä, mainitsethan viestissäsi Smartum- kulttuurisetelien tilaajan.
Setelien toimitusaika 1-2 viikkoa tilauksesta.